Adóügyekkel kapcsolatos e-ügyintézés kizárólag az Önkormányzati Hivatali Portálra való belépéssel lehetséges.


Üdvözöljük!

Amennyiben már regisztrált ügyfelünk, ügyei intézéséhez (folyamatban lévő ügyek megtekintéséhez, új ügy indításához) kérjük, jelentkezzen be.

 

 

 

Szeretné ügyeit otthonról vagy az irodájából intézni? Nem ér rá személyesen bejönni?

Mostantól Terézvárosban a nap 24 órájában, hétvégén és ünnepnap is intézheti egyes ügyeit elektronikusan, online.

Jelenleg elektronikus úton intézhető ügyek:
- Kapcsolatfelvétel, tájékoztatás kérése
Idegenforgalmi és építményadó-bejelentéseit itt teheti meg.

Még nem regisztrált? Kérjük, tegye meg, ez mindenképpen szükséges, ha ügyeit elektronikusan kívánja intézni.

Kérdése van a belépés, regisztráció, vagy az ügyintézés kapcsán? Munkatársaink segítségét a (+36 1) 351-8939 telefonszámon kérheti.