Adóügyekkel kapcsolatos e-ügyintézés kizárólag az Önkormányzati Hivatali Portálra való belépéssel lehetséges.


Üdvözöljük!

Amennyiben már regisztrált ügyfelünk, ügyei intézéséhez (folyamatban lévő ügyek megtekintéséhez, új ügy indításához) kérjük, jelentkezzen be.

 

 

 

Szeretné ügyeit otthonról vagy az irodájából intézni? Nem ér rá személyesen bejönni?

Mostantól Terézvárosban a nap 24 órájában, hétvégén és ünnepnap is intézheti egyes ügyeit elektronikusan, online.

Jelenleg elektronikus úton intézhető ügyek:
- Kapcsolatfelvétel, tájékoztatás kérése
- Közterület-foglalási engedély igénylése

Még nem regisztrált? Kérjük, tegye meg, ez mindenképpen szükséges, ha ügyeit elektronikusan kívánja intézni.

Kérdése van a belépés, regisztráció, vagy az ügyintézés kapcsán? Hívja munkatársainkat:
- Technikai jellegű kérdés esetén: +36 1 342 0905 / 2808 mellék
- Szakmai jellegű kérdés esetén: +36 1 342 0905 / 2245 mellék