Adóügyekkel kapcsolatos e-ügyintézés kizárólag az Önkormányzati Hivatali Portálra való belépéssel lehetséges.


Regisztráció

1) Kérjük, adja meg e-mail címét, és válasszon egy biztonságos jelszót

Kérjük, olyan jelszót válasszon, ami
- legalább 8 karakter hosszú
- tartalmaz számot
- tartalmaz nagybetűt
Jelszava akkor biztonságos, ha nem tartalmaz illetéktelenek által könnyen kitalálható információkat (szótári szavakat, születési időt, közeli rokon nevét, stb.) Javasoljuk, hogy választott jelszava legalább egy különleges karaktert (+-!%/=~@&$) is tartalmazzon.
NE használja ugyanazt a jelszavát, amivel más, személyes információkat kezelő szolgáltatást is elér (például Facebook, levelezés)!

2) Személyes adatok

4) Elérhetőségek

Hívható:
A Terézvárosi Polgármesteri Hivatal elkötelezett a polgárok személyes adatainak védelme mellett, és adatkezelési szabályzatát (7,56 MB PDF) a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően alakította ki.

A következő lépések

1) A regisztráció gomb megnyomásakor létrejön az Ön felhasználói fiókja az e-ügyintézés rendszerben, majd e-mail címének és jelszavának megadásával beléphet.

 

2) E-mail címére egy megerősítő e-mailt küldünk, mellyel visszaigazoljuk, hogy regisztrációja létrejött, és ellenőrizzük, hogy a megadott címen Ön tud-e e-mail-eket fogadni. Kérjük, kattintson majd a levélben kapott hivatkozásra a cím megerősítéséhez.

 

3) Ahhoz, hogy regisztrációját elektronikus ügyintézésre tudja használni, az Ön személyazonosságának ellenőrzése szükséges. Ha Önnek van Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációja, a Terézvárosi Önkormányzat e-ügyintézés rendszerébe bejelentkezve kattintson a "Regisztráció megerősítése" gombra és jelentkezzen be a Magyarorszag.hu fiókjával. Ekkor rendszerünk összeveti az Ön által megadott információkat az Ügyfélkapu által nyilvántartott adatokkal.

 

Amennyiben ez az azonosítás nem sikeres, vagy Ön nem rendelkezik Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációval, kérjük, egy alkalommal fáradjon be személyesen ügyfélszolgálatunkra, ahol munkatársunk soron kívül ellenőrzi személyazonosító okmányait, és engedélyezi, hogy az e-ügyintézés rendszerben Ön elektronikus úton intézhesse ügyeit.

 

Ügyfélszolgálatunk címe: 1067 Budapest, Eötvös utca 4., telefonszáma: +36 1 351-8939

Nyitvatartási ideje:

Hétfő: 8:00-18:00

Kedd: 8:00-16:00

Szerda: 8:00-16:30

Csütörtök: 8:00-16:00

Péntek: 8:00-13:30

Kérdése van a belépés, regisztráció, vagy az ügyintézés kapcsán? Munkatársaink segítségét a (+36 1) 351-8939 telefonszámon kérheti.