1) A regisztráció gomb megnyomásakor létrejön az Ön felhasználói fiókja az e-ügyintézés rendszerben, majd e-mail címének és jelszavának megadásával beléphet.
2) E-mail címére egy megerősítő e-mailt küldünk, mellyel visszaigazoljuk, hogy regisztrációja létrejött, és ellenőrizzük, hogy a megadott címen Ön tud-e e-mail-eket fogadni. Kérjük, kattintson majd a levélben kapott hivatkozásra a cím megerősítéséhez.
3) Ahhoz, hogy regisztrációját elektronikus ügyintézésre tudja használni, az Ön személyazonosságának ellenőrzése szükséges. Ha Önnek van Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációja, a Terézvárosi Önkormányzat e-ügyintézés rendszerébe bejelentkezve kattintson a "Regisztráció megerősítése" gombra és jelentkezzen be a Magyarorszag.hu fiókjával. Ekkor rendszerünk összeveti az Ön által megadott információkat az Ügyfélkapu által nyilvántartott adatokkal.
Amennyiben ez az azonosítás nem sikeres, vagy Ön nem rendelkezik Magyarorszag.hu Ügyfélkapu regisztrációval, kérjük, egy alkalommal fáradjon be személyesen ügyfélszolgálatunkra, ahol munkatársunk soron kívül ellenőrzi személyazonosító okmányait, és engedélyezi, hogy az e-ügyintézés rendszerben Ön elektronikus úton intézhesse ügyeit.
Ügyfélszolgálatunk címe: 1067 Budapest, Eötvös utca 4., telefonszáma: +36 1 351-8939
Nyitvatartási ideje:
Hétfő: 8:00-18:00
Kedd: 8:00-16:00
Szerda: 8:00-16:30
Csütörtök: 8:00-16:00
Péntek: 8:00-13:30